Vi är med i tidningen!

2011-02-11 ♥ 00:25:52 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Usch, nu börjar det bli sent och jag är jätte trött efter en lång dag men oj så roligt vi haft!

Efter en morgon med frukost och städning hemma så gick jag och Robin till Rönnen för att välkomnas av Alf som säger att han och några andra av våra filmare har kommit på att detta är Rönnywood. Det var kul och vi sa att vi egentligen borde ringa copyright... företaget.. på en gång och ta namnet! 

Sedan var det dags att börja spela in alla fina historierna! De historierna vi spelat in idag var Torstens, Kjells, Mats, Märtas, Alfs och Anders. Det gick riktigt snabbt! Alla historier berättades så välplanerat, detta har de nog gått och tjuvtränat på tror jag ;). Nu är det hälften kvar! 

Dagen förgylldes av stor besök! Vi hade både ÖA där och även Maria Lagerborg från Scenkonstbolaget Västernorrland som hjälper oss massa i detta projekt! Sedan kom också Stanislaw förbi som är grunden till detta projekt! Det var nämligen han som startade detta projekt i Eksjö! Ni kan läsa mer om det på http://www.animeratuvan.se/
Så imorgon kommer vi alltså vara överallt i Öviks media känns det som.
Ni kan läsa om oss i Tidningen 7 och ÖA! Det ryktas även om att SVT ska komma och intervjua oss, men det är kanske bara skvaller :) vem vet!
Hoppas att adressen hit står i tidningarna så att vi nu kan önska alla nya läsare välkomna!
MVH Anna Tjernström och Robin Kelloniemi



Postat av: Stani

Stanislaw kom förbi och kom sedan även hem i all denna snö som yrde längs E4:an. :) Tack för en härlig, inspirerande dag! Ni jobbar riktigt bra! Jag har redan läst ÖA som webbutgåva och artikeln är kul fast Robins efternamn är ganska förvrängt, konstigt nog inte mitt, vilket brukar vara fallet :) Jag älskar den här bloggen och hoppas verkligen den får fler och fler besökare! Kramar från snötäckta blåsiga Stockholm.

2011-02-11 @ 14:12:43
URL: http://animeratuvan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0